باهنر: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد، چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند، درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ردصلاحیت چند کاندیدا در انتخابات فوتبال تهران؟
عطاالله مهاجرانی با بیان اینکه اگر فضا به گونه‌ای باشد که افرادی که توانایی و دانش و تخصص مناسب و تجربه لازم را برای نمایندگی دارند؛ اما بیم ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت! داشته باشند، نمی‌آیند، نوشت: چنانکه در فضای موجود و اگر همین فضا تداوم یابد، بسیاری نمی‌آیند، به ویژه وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به بیانیه اخیر علی لاریجانی که ضمن رد حضورش در انتخابات مجلس دوازدهم، تعابیری کنایه آمیز درباره رد صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده بود، گفت: مفهوم چنین تعابیری برای ما روشن نیست.
نماینده سابق مردم تهران گفت: اگر همه وقتی ظلمی به کسی می‌شود، کسی بی جهت ردصلاحیت می‌شود، هر کسی در هر مقامی اعتراض می‌کرد ما وضعمان به اینجا نمی‌رسید.
پاری سن ژرمن امسال ششمین عنوان پیاپی قهرمانی در لاشامپیونه (لیگ یک) را به دست خواهد آورد.
معاون سیاسی حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که آقای لاریجانی با توجه به رد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری گذشته آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات آتی خواهد داشت؟ گفت: لاریجانی سرمایه اصلی نظام است. پیش از اینکه آقای لاریجانی بخواهد به صحنه بیاید یا نیاید، نیاز جریان انقلابی و شرایط کشور حضور وی در انتخابات است
علی لاریجانی از جاماندگان سیاست یکدست‌سازی قدرت اجرائی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بود که در نهایت نتوانست داد خود را برای دفاع در برابر ردصلاحیتش بستاند؛ اما اکنون برای ستاندن داد مردم از مدیریت بحران‌زده اصولگرایان، در تلاش مضاعف است.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به دریافت زمین در منطقه الهیه تهران توسط ۱۳ تن از نمایندگان دوره قبل مجلس، گفت: این نمایندگان مربوط به دوره دهم مجلس بودند که همگی ردصلاحیت شدند.
ردصلاحیت ۱۰نامزد انتخابات فدراسیون جودو
مجمع فدراسیون اسکواش به دلیل رد صلاحیت و اعتراض یکی از نامزدهای ریاست لغو شد.
کمیسیون انتخابات پاکستان صلاحیت عمران خان را برای شرکت در هر انتخابات آتی یا به عهده گرفتن مناصب دولتی رد کرد.
ردصلاحیت تاج بعداز جلسه مهم دیوان با کمیته بدوی؟
رد صلاحیت تاج قطعی می‌شود؟
رد صلاحیت تاج قطعی می‌شود؟ .
فهرست نهایی کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز اعلام نشده اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که از مجموع ۳۱ متقاضی این انتخابات، ۲ نفر بازنشسته شدند و ۳ نفر هم رد صلاحیت!
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد.
در این پرونده علاوه بر نامزد فوق الذکر نام مدیر فوتبالی بازنشسته نیز دیده می‌شود که می‌بایست نسبت به بازگرداندن مجموعه اموال دریافتی در این مدت اقدام کند.
سعید محمد با بیان اینکه بعد از ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۳۹۷، مناطق آزاد نیز وارداتی نداشت، تصریح کرد: در این سال‌ها با مشکل خودرو مواجهه بودیم که چهره کیش و قشم به عنوان جزایر گردشگری را خراب کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با پوشش کاملی که در بازار‌ها انجام می‌دهیم، قطعاً آرامش در بازار ارز ایجاد می‌شود؛ البته بانک مرکزی از ظرفیت قوانین موجود استفاده می‌کند و به‌ زودی اختیارات ویژه‌ای هم برای بانک مرکزی اضافه می‌شود و می‌تواند به تعادل در بازار کمک زیادی کند.
طبق تحلیل دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، باوجود مسیر کاهشی که از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه (در هفته‌ای که گذشت) قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در پیش گرفته بود، این کاهش قیمت‌ها تا اواسط روز چهارشنبه بیشتر دوام نداشت و برخلاف آنکه روز گذشته (پنجشنبه) نیز بازار تهران تعطیل بود اما طی ۱.۵ نیم روز گذشته از مسیر کاهش دور زد و هفته را افزایشی به پایان رساند.
به منظور اجرای برنامه جامع عملیاتی سال جاری، چهارمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
نازنین بنیادی نقش برونوین را در  سریال ارباب حلقه ها: حلقه‌های قدرت بازی می‌کند و متولد ۱۳۵۹ در تهران است. اما کودکی اش را در انگلیسش گذارنده و برای تحصیل به آمریکا رفته است. او هم اکنون در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا بازی می‌کند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دختر لاریجانی به خاطر تمکین از شوهر به خارج از کشور رفته بود و پسر آقای میرسلیم به دلیل همکاری با منافقین بازداشت شد، اما شورای نگهبان آقای لاریجانی را به بهانه تحصیل فرزندش خارج از کشور رد صلاحیت و آقای میرسلیم را به رغم این پرونده، تایید صلاحیت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ